MyHealth 4 U

MyHealth 4 U merupakan Kedai online rasmi kepada syarikat My Health Dot Com (002001269-A) yang didaftarkan dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia pada 12 Dec 2010. My Health 4 U menyediakan pelbagai produk kesihatan dan juga kosmetik yang terbaik untuk pelanggan .hanya yang terbaik dari kami untuk anda adalah matlamat membawakan produk yang berkualiti untuk kesihatan bersama. Ur Health We Care adalah Visi kami utk pelanggan yang banyak memberikan sokongan kepada tertubuhnya My health 4 u .

Produk kesihatan Worldwellness, Hr Marketing Susu kambing, Beauty Umairah,1001 Umar, Kosmetik Ronasutra, SimplySiti Semua Dihujung Jari Anda

MAYBANK AKAUN
106173049591
tengku asmadi ku din

Cimb bank

14081253524529

p/s:

Penghantaran barang (charge courier)di kenakan sebanyak RM10 .Untuk kawasan semenanjung malaysia dan RM15 untuk Sabah Sarawak. (Penghantaran di jamin esok sampai!!)

UTK MEMUDAHKAN PEMBELIAN ANDA,MENEMPAH TEMPAHAN PRODUK MELALUI CALL ATAU TERUS SMS KE 013 - 2520705 (asmadi).

Boleh Juga emailkan sebarang pertanyaan mengenai Produk ke email myhealth4u@gmail.com

Pelawat Terkini

::Jom Borak Produk::

26.1.11



500ml/RM73

KEAJAIBAN PRODUK KESIHATAN DARI LAUT…
Timun Laut ataupun Gamat biasanya digunakan di kalangan masyarakat Melayu manakala di kalangan masyarakat Cina, ia dikenali sebagai “Hai Shen”. Gamat merupakan hasil dari laut yang berkhasiat dan berbentuk seperti timun. Terdapat lebih 1,000 spesis timun laut di mana Gamat (Stichopus) telah terbukti baik untuk kesihatan.
BAHAN RAMUAN:
Setiap 1ml mengandungi: Stichopus Variegatus 220mg
KENAPA GAMAT BAIK UNTUK KITA?
• Mengandungi faktor regenerasi sel di mana ia dapat membantu dalam pertumbuhan sel, tulang dan kolagen yang bertindak sebagai produk anti-penuaan kulit.
• Mengandungi saponin dan mukopolisakarida di mana bertindak membantu dalam meningkatkan system pengimunan, mengurangkan kandungan gula dalam darah, kolestrol dan trigliserida dalam badan.
• Mengandungi glukosamina, kondroitin sulfat, kolagen di mana ia dapat meredakan kesakitan sendi.
• Mengandungi vitamin A, C, B1, B2, B3, dan E di mana ia digunakan sebagai agen anti-pengoksidaan.
• Mengandungi zat besi, mangan, kalsium, magnesium dan zink.
• Mengandungi protein dan asid amino yang tinggi.
• Mengandungi EPA dan DHA di mana ia digunakan untuk pertumbuhan otak dan fungsi kardiovaskular.
• Tidak mengandungi kolestrol.
KENAPA GAMAT ASLI INSAAN BAIK UNTUK KITA?
Gamat Asli Insaan adalah bahan ekstrak bio-aktif yang 200% lebih pekat berbanding dengan Gamat jenama lain yang terdapat di pasaran. Proses pengekstrakan dijalankan dengan mengikut piawai yang ketat dan proses bioteknologi yang bersih dan baik digunakan.
Gamat Asli Insaan yang terdapat dalam bentuk jeli dan ditambah dengan rasa buah kundur ini adalah bahan makanan kesihatan yang unggul untuk seisi keluarga.
CARA PENGGUNAAN:
Minum 1 sudu besar 2 kali sehari.

testimonial 


Nama : Chai Chen Tuck
Jantina : Lelaki
Masalah : Sakit pinggang
Selepas penggunaan : Saya seorang pelajar. Setiap kali semasa saya duduk dalam kelas atau mengulangkaji pelajaran , saya akan berasa sakit pada bahagian pinggan walaupun hanya duduk selama 15 minit. Saya mula mengambil Gamat (satu sudu pada waktu pagi dan malam) pada March yang lepas setelah diperkenalkan oleh ibu saudara. Dalam masa hanya 7 hari, kesakitan pada pinggang telah hilang sepenuhnya. Terima kasih kepada ibu saudara saya, Michelle dan syarikat Al-Insaan kerana memperkenalkan produk yang bagus ini. Saya akan memperkenalkan produk ini kepada orang di sekitar saya.

Nama : Molly
Jantina : Wanita
Masalah : Demam akibat jangkitan kuman
Selepas penggunaan : Jari kaki saya terluka dipotong pisau. Disebabkan penjagaan yang kurang rapi, luka saya mula meradang akibat jangkitan kuman dan menyebabakan demam yang tinggi. Setelah mengambil Gamat selama sehari, demam saya telah hilang. Saya lebih yakin dengan kesannya dan teruskan penggunaan. Dalam masa hanya 7 hari, luka saya telah sembuh sepenuhnya tanpa meninggalkan kesan. Saya amat gembira dan telah menceburkan diri dalam perniagaan Insaan supaya dapat membantu lebih ramai orang mengembalikan kesihatan dan kekayaan.

Nama : Chok Nyuk Phin
Jantina : Lelaki
Masalah : Peradangan pada tulang, asid urik tinggi
Selepas penggunaan : Sebelum pegambilan Gamat, saya pernah berjumpa dengan banyak doktor dan telah diberitahu bahawa masalah kaki yang sakit dan bengkak saya disebabkan oleh peradangan pada tulang dan asid urik yang tinggi. Setelah mengambil Gamat syarikat Insaan selama lebih kurang 2 minggu, kesakitan dan kebengkakan kaki saya telah hilang. Kesan Gamat amat menakjubkan. Saya berterima kasih kepada Encik Hau kerana memperkenalkan saya produk yang begitu bagus.


Nama : Dato' Michael Ho Kim Chen
Jantina : Lelaki
Masalah : Kebas kaki, sakit gastrik, asid urik dan kolesterol tinggi
Selepas penggunaan : Saya sentiasa berasa kebas pada bahagian kaki. Disebabkan itu, saya tidak dapat berada dalam kolam renang lebih daripada 30 minit mahupun bersenam untuk masa yang panjang. Selepas mengambil Gamat syarikat Insaan (satu sudu pada waktu pagi dan malam) selama 4 hari, masalah kebas kaki telah hilang. Tambahan pula, selepas penggunaan selama 2-3 minggu, masalah sakit gastrik, tinggi asid urik dan kolesterol juga telah sembuh sepenuhnya. Saya amat bersyukur dan berterima kasih kepada syarikat Insaan kerana mengembalikan kesihatan saya.

Nama : Ho Ah Foo
Jantina : Lelaki
Masalah : Taji tulang, sakit lutut, pengencingan yang kerap
Selepas penggunaan : Saya telah menghadapi masalah taji tulang selama 3 tahun. 3 tahun yang lepas, saya juga terlibat dalam satu kemalangan dan menyebabkan luka pada bahagian lutut. Disebabkan itu, saya perlu menampung rawatan kos setinggi RM 350 setiap bulan. Tambahan pula, masalah pengencingan yang kerap pada waktu malam juga mengganggu peniduran dan menjadi beban kepada saya. Selepas menggunakan Gamat syarikat Insaan selama 2 minggu (selepas 7-8 botol, satu sudu pada waktu pagi dan malam), masalah taji tulang dan sakit pada lutut telah hilang dan saya tidak lagi memerlukan rawatan ubat. Tambahan pula, masalah pengencingan pada waktu malam juga telah diperbaiki. Selepas 2 bulan penggunaan, saya berasa kebas pada tangan dan kaki dan doktor mengesahkan bahawa terdapat satu batu karang pada ginjal yang dipercayai sudah lama terbentuk. Terima kasih kepada Gamat kerana menunjukkan simptom yang membolehkan pengesanan dan rawatan awal !

Nama : Ling Jeng Huey
Jantina : Wanita
Masalah : Diabetes
Selepas penggunaan : Saya adalah penghidap diabetes yang serius dengan gula darah sebanyak 18 mmol/L. Saya pernah mengambil banyak produk kesihatan di pasaran tetapi kesannya tidak memuaskan. Selepas menggunakan Gamat syarikat Insaan, gula darah saya telah menurun kepada 10.7mmol/L pada minggu kedua dan 8.0mmol/L pada minggu ketiga. Saya berasa amat gembira dan tidak lagi berasa tertekan. Terima kasih kepada Tuhan kerana mengurniakan gamat dan kepada syarikat Insaan kerana memperkenalkan produk yang berkualiti ini demi mengembalikan kesihatan saya. 


Nama : Ismail Rahman
Jantina : Lelaki
Masalah : Jangkitan kuman pada luka
Selepas penggunaan : Luka kaki saya menjadi bengkak, panas dan kerap mengeluarkan bendalir akibat jangkitan kuman. Selepas diperkenalkan Gamat syarikat Insaan, saya mengambil dan menyapunya pada luka setiap hari. Kebengkakan dan rasa panas pada luka hilang dengan segera dan luka sembuh dengan amat baik. Terima kasih kepada Gamat Insaan!

No comments:

Post a Comment