MyHealth 4 U

MyHealth 4 U merupakan Kedai online rasmi kepada syarikat My Health Dot Com (002001269-A) yang didaftarkan dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia pada 12 Dec 2010. My Health 4 U menyediakan pelbagai produk kesihatan dan juga kosmetik yang terbaik untuk pelanggan .hanya yang terbaik dari kami untuk anda adalah matlamat membawakan produk yang berkualiti untuk kesihatan bersama. Ur Health We Care adalah Visi kami utk pelanggan yang banyak memberikan sokongan kepada tertubuhnya My health 4 u .

Produk kesihatan Worldwellness, Hr Marketing Susu kambing, Beauty Umairah,1001 Umar, Kosmetik Ronasutra, SimplySiti Semua Dihujung Jari Anda

MAYBANK AKAUN
106173049591
tengku asmadi ku din

Cimb bank

14081253524529

p/s:

Penghantaran barang (charge courier)di kenakan sebanyak RM10 .Untuk kawasan semenanjung malaysia dan RM15 untuk Sabah Sarawak. (Penghantaran di jamin esok sampai!!)

UTK MEMUDAHKAN PEMBELIAN ANDA,MENEMPAH TEMPAHAN PRODUK MELALUI CALL ATAU TERUS SMS KE 013 - 2520705 (asmadi).

Boleh Juga emailkan sebarang pertanyaan mengenai Produk ke email myhealth4u@gmail.com

Pelawat Terkini

::Jom Borak Produk::

7.3.11

EXAMO ECONOPACK RM92/termasuk POS







Cara Examo Bertindak

EXAMO CKM 500 bertindak empat cara iaitu:
1) Mencerdaskan akal
EXAMO CKM 500 mampu mencerdaskan otak kerana is membantu menyuburkan dendron dan dendrit. Dendron berfungsi mengumpul maklumat dalam otak menerusi sentuhan sinaps. Semakin subur pertumbuhan dendron dan dendrit maka lebih banyak maklumat yang dapat disimpan oleh otak. Sentuhan antara sinaps (sinaps aksosomatik dan aksodendritik) membentuk laluan neural (neural pathway) untuk membawa maklumat yang dikehendaki. Satu neuron mungkin mempunyai 1,000 hingga 10,000 sinaps. Menurut Prof. Pyotr Kuzmich Anokhin, pakar bedah saraf bangsa Rusia mendapati neuron otak orang cerdik berkeadaan lebih subur jika dibandingkan dengan orang bodoh.
2) Menguatkan ingatan
Lemah daya ingatan ataupun lemah daya untuk mengingat membawa kepada masalah lupa. Kelemahan daya dan tenaga boleh dikuatkan kajian yang telah dilakukan oleh Dr. Shuessler menunjukkan enam jenis garam tisu biokimia yang diperlukan oleh otak sebagai makanan. Tetapi berdasarkan analisis Prof. Dr. Azizan Hj Ismail, tiga garam tisu biokimia memadai iaitu Kalsium Fosfat, Kalium Fosfat dan Magnesium Fosfat. Rumusan istimewa ketiga-tiga garam tisu ini terdapat di dalam EXAMO CKM 500.
3) Menambah Tenaga Mental
Tenaga mental adalah dalam bentuk tenaga elektrik. Jika berlaku kekurangan tenaga elektrik, is boleh dijanakan kembali daripada tindak balas kimia, sama seperti "rechargeable battery". Tenaga kimia yang terhasil dan tindak balas ini boleh diubah menjadi tenaga elektrik. Proses yang berlaku dalam otak yang melibatkan fenomena ini dikenali sebagai proses elektrokimia. Dr. David Samuels dari Institut Weismann, menganggarkan pada setiap saat otak melakukan antara 100,000 hingga 1,000,000 proses elektrokimia. Proses ini tidak mungkin berlaku tanpa bahan kimia tertentu seperti Kalsium, Kalium, Magnesium dan Fosforus. EXAMO CKM 500 mempunyai ciri-ciri keperluan proses elektrokimia.
4) Mendatangkan ketenangan
Bagi mereka yang menduduki mana-mana peperiksaan atau ujian memang berperasaan tidak tenang. Biarpun membaca nota dan buku, namun orang yang tidak tenang tidak dapat mengingati pelajaran malah wujud perasaan lain seperti resah gelisah sehingga menimbulkan rasa takut dan hilang keyakinan diri. EXAMO CKM 500 dapat mengurangkan serangan panik menghadapi peperiksaan, mengembalikan ketenangan dan menimbulkan kerajinan untuk belajar.


Examo Boleh Membantu Anda

Sama ada anda seorang bayi (boleh ke anda membaca posting ini :-) ), seorang pelajar, dewasa atau warga emas, Examo boleh membantu anda:

01 - Mencerdaskan Akal
02 - Menguatkan Ingatan
03 - Menguatkan Daya Berfikir
04 - Menenangkan Fikiran
05 - Menambahkan Konsentrasi
06 - Menimbulkan Minat Belajar


10 Sebab Mengapa Ramai Memilih Examo

01 - Produk nutrisi minda yang PERTAMA di dunia
02 - Berada di pasaran selama lebih 30 TAHUN
03 - KELULUSAN oleh Kementerian Kesihatan Malaysia
04 - Dianugerahkan JOHAN kategori "Produk Kesihatan Terbaik SDSI 2008"
05 - Dikilangkan oleh Pengilang Homeopati PERTAMA di Asia Tenggara
06 - Diperbuat daripada MINERAL & LAktosa, tidak beracun dan selamat untuk dimakan
07 - Ditriturat HALUS & MUDAH MERESAP dalam tubuh tanpa perlu dihadam
08 - MAKANAN STRATEGIK untuk sel saraf
09 - Tidak menimbulkan ketagihan
10 - Bersih, suci, saintifik dan HALAL

Testimoni 


9 comments:

  1. dulu amek examo..skang dah lamer benti sbb x der stok..slalu nyer mak yang antar...haha
    tp mmg bagus examo ni...seyes :)
    (membalas kunjungan di blog saya :))

    ReplyDelete
  2. Izlan ..terima kasih ya bg testimoni mengenai Exmao ..kalau perlukan examo boleh hubungi saya akan uruskan penghantaran

    ReplyDelete
  3. mmg ezamo ni bagus..dulu mase kecik2 mmg makan ni..tapi ssh sngt nak dptkan bekalan, so stop dah..huhuh

    ReplyDelete
  4. Rama2 ungu ,..terima kasih ..skrg kan dah ada bekalan depan mata ..order aje akan sampai di mana jua rama2 berada ..jom laa beli ya dengan Myhealth 4 U ..sgt baik utk kesihatan

    ReplyDelete
  5. salam,.

    haa,examo!,.prnh mkn dlu mse drjh6,.hik3,.matsa pon prnh try,.alhmdlillah,rsult lg bgus dr yg sblm2 nyer,.

    ReplyDelete
  6. Salam haty..
    sekarang dah darjah berapa?tak mau teruskan ke ?alhamdulillah examo ni membantu utk tingkatkan prestasi dalam pembelajaran

    ReplyDelete
  7. wee... kite penah cuba examo ni... ubat minda.. mase tu darjah6.. alhamdulillah setahun makan ubat nie.. kemam2 dalam mulut.. tambah ngan sedikit usaha,, kite dapat 5A dalam upsr.. seronok sangat.. macih kat mak ngan ayah kite sebab belikan kite ubat perangsang minda nie... sape lom cube leh cube..

    ReplyDelete
  8. salam kenal..

    eh, ada lagi rupanye examo ni..sy pun ada wt entry psl examo kt blog..makan zaman skola dlu je =)

    ReplyDelete
  9. Comot Amoy Pamela...tulaa kan terima kasih mak dah ayah mereka tau mana yg baik utk anak2..dah besar balas jasa mak ayah kan ..terima kash ek citer pasal examo ni..

    Surie..

    salam kenal dari pokcik ..masih ada lagi produk yg baik akan kekal lama ..betul kan ..saya dah baca pun kat blog surie ..thanks ek

    ReplyDelete