MyHealth 4 U

MyHealth 4 U merupakan Kedai online rasmi kepada syarikat My Health Dot Com (002001269-A) yang didaftarkan dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia pada 12 Dec 2010. My Health 4 U menyediakan pelbagai produk kesihatan dan juga kosmetik yang terbaik untuk pelanggan .hanya yang terbaik dari kami untuk anda adalah matlamat membawakan produk yang berkualiti untuk kesihatan bersama. Ur Health We Care adalah Visi kami utk pelanggan yang banyak memberikan sokongan kepada tertubuhnya My health 4 u .

Produk kesihatan Worldwellness, Hr Marketing Susu kambing, Beauty Umairah,1001 Umar, Kosmetik Ronasutra, SimplySiti Semua Dihujung Jari Anda

MAYBANK AKAUN
106173049591
tengku asmadi ku din

Cimb bank

14081253524529

p/s:

Penghantaran barang (charge courier)di kenakan sebanyak RM10 .Untuk kawasan semenanjung malaysia dan RM15 untuk Sabah Sarawak. (Penghantaran di jamin esok sampai!!)

UTK MEMUDAHKAN PEMBELIAN ANDA,MENEMPAH TEMPAHAN PRODUK MELALUI CALL ATAU TERUS SMS KE 013 - 2520705 (asmadi).

Boleh Juga emailkan sebarang pertanyaan mengenai Produk ke email myhealth4u@gmail.com

Pelawat Terkini

::Jom Borak Produk::

6.4.11



salam
Selamat pagi sahabat Pokcik ..nak kongsikan dengan teman2 pokcik semua..yang sabtu lepas 2 April 2011 pokcik bertandang ke Raudatul Ulum Sebuah pondok tahfiz yang terletak di Ulu Rening, Batang Kali Selangor. Sekolah ini menempatkan kira-kira 60 orang pelajar lelaki dari kalangan anak-anak miskin dan anak-anak yatim. Sekolah ini di jalankan secara persendirian oleh Ustaz Ahamd Rizam Ghazali tanpa bantuan dari kerajaan dan hanya bergantung sepenuhnya dari sumbangan daripada orang persendirian.

Dalam kunjungan pokcik dan keluarga Sabtu lepas ke sekolah berkenaan, di fahamkan bahawa sekolah berkenaan benar-benar memerlukan dana untuk membina kelas dan asrama yang lebih sempurna. Untuk pengetahuan , buat masa ini para pelajar hanya menggunakan ruang makan dan surau sebagai kelas, manakala mereka tinggal di sebuah asrama yang sempit penuh dengan katil double decker dan kelihatan agak merbahaya jika berlaku apa-apa kecemasan.

Bersama-sama ini saya sertakan semua butiran sekiranya tuan/puan ingin membuat apa-apa sumbangan samada untuk pembinaan yang dicadangkan ataupun untuk perbelanjaan makan seharian untuk asrama berkenaan.

No account Raudatul Ulum (Account untuk pembinaan asrama dan kelas)

CIMB Bank - Raudatul Ulum 12430000326102


No account Ustaz Ahmad Rizam Ghazali ( H/P -0193995344 ) Untuk perbelanjaan makan seharian

MBB – Ahmad Rizam Ghazali 164221033488 .


Di harap dapat panjangkan email ini kepada teman-teman lain. Dan sekiranya memerlukan apa-apa keterangan lanjut boleh berhubung terus dengan Ustaz Rizam atau menghubungi saya sekiranya saya dapat membantu.


Pokcik harap teman2 bloggers sudi mana yang mampu..Tiada Paksaan kan dalam Beramal..
untuk sebarang pertanyaan boleh add FB pokcik ya ..Tengku Asmadi Ku Din 
Sekian, Wassalam dan terima kasih.




4 comments:

  1. salam kenal pokcik =)

    Kalau dekat dgn sy, sy leh sumbangkn tenaga dr segi ilmu..sy ske mengajar..smoga usaha murni pokcik ni diberkatiNya =)

    p/s: Nape gelar diri pokcik?btw, u look familiar la..cm penah tgk..kt mane ye?

    ReplyDelete
  2. wkumsalam wbt Surie

    terima kasih sbb sudi dan ada niat tu dah cukup baik kan ..kalau ada kemampuan surie leh derma dari segi kewangan , makan minum ke ..mana2 yg mampu kan ..

    sbb nama pokcik ..dah tua2 kan hehe lagipun lebih selesa dan mesraa kan ..uruskan biz macam pokcik ni kena mesra pelanggan

    familiar hehe takdaa kot nampak mana sgt hehe
    apa2 pun Add Fb pokcik ek

    ReplyDelete
  3. oo. kalo gitu, saya panggil pokcik je la ye. hehe.

    ReplyDelete
  4. atie ..boleh aje panggil aje Pokcik nbo hal punyaa heheh

    ReplyDelete